Search This Blog

20 Jan 2011

Един остров, 3 неща и много много възможности!

Часът по философия (bzw. психология/етика) ще се окаже доста продуктивно местенце. Или по-скоро не продуктивно, а раждащо доста идеи. След като предния път госпожата заяви, че „не можеш просто да отидеш до магазина и да си купиш свобода”, написах „Магазин за всичко”, който е едно от най-добрите ми творения.
Вчера (сряда, 19.01) пък нещо стана дума за това кои ще са трите неща, които ще вземем на самотен остров. Замислих се кои ще са моите и честно казано нямах готов отговор, а ми беше интересно какво биха казали познатите ми из facebook.
Същевременно Кристинка реши да направи същото запитване в Skype.

Красьо: Едини и пиини и една женица.
Тишо: 1) Човека, когото най-много мразя, за да му е гадно.
2) Тесла, за да го утрепя.
3) Цигара, за да запаля, като свърша работата.
Бенджи: iPhone 4, Macbook Pro, Слънчеви батерии/зарядни [малко по-късно] Ся се замислих... Ще заменя Macbook-a с нещо режещо, за да си направя за живеене нещо. А то iPhone-a си има всичко - радио вълни, GPS, интернет, музика, игри, програми за рисуване и писане - всичката комуникация с която да се измъкна от там :)
Мирелла: Нож (да си направя къщичка от дърво, да чистя рибата etc), малко дрехи и някоя дружка. Ако третото се брои за "нещо", че мразим да сме сами... Пък и дружката като донесе нещо и ехеее, живот ще си живеем..
Румен: В общия случай: Борко, брадва с пирони, пушка и патрони
Радина: Само 1 нещо - човека, когото обичам.
Кольо: Сателитен телефон и 5 кила манджа, да оцелея докато дойдат да ме приберат.
Пеньо: Родни (морското свинче), компания и банани.
Коки: Шоколад, компания и нож.
Явор: Нещо остро; запалка/кибрит; съд за готвене.
Милен: Снимка на голо момиче, термос и нож.
Кристинка: Ориз, кибрит и нож.
Лилли: "Jungfrau von Orleans", учебник по биология и снимка на Лукас (http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1638288756078&set=a.1636661515398.2082991.1202548106 русото с многото коса)
Вики: Стихосбирка на Яворов, музика, тетрадка (върви с химикал).
Милица: Кучето, бои и платна. (<333 този ми е fave)
Александър: Много храна и лодка, за да се махна.
Пламс: Задължително ще си взема някакъв вид превозно средство, че да се махна от там като ми писне; нож и нещо, с което да се пазя от слънцето, че в противен случай може и да не почувствам нуждата да се махна от там.
Рошко: Гайда, един камион с чипс и кламер. Никога не можеш да си сигурен, че няма да ти потрябва кламер в критична ситуация. А за гайдата - ще имам достатъчно време да се науча да свиря на такава.
Митя: Аз лично бих взел сателитен телефон, сонда за нефт и един лаптоп с call of duty
Роси: Ще си взема танкер, за да се комбинирам с Митя, карта и приятеля ми.
Руслан: Сателитен телефон, GPS и нож.
Свилен: 1. Шоколад
2. Майонеза
3. Тоалетна хартия

Ето и резултатите от независимото проучване на Кристинка*:

12 запитани общо
4 от 12 - някаква модерна технология
6 от 12 - човек от противоположния пол
6 от 12 - нож
4 от 12 - алкохол
2 от 12 - храна

4 запитани момчета
2 от 4 - технология
1 от 4 - момиче
2 от 4 - нож
1 от 4 - алкохол

8 запитани момичета
5 от 8 - момче
2 от 8 - храна
3 от 8 - алкохол
4 от 8 - нож
2 от 8 – технология
(*информацията е предоставена от Кристина Даскалова и аз нямам никакви авторски права върху нея)

В хода на т.нар „запитване” се роди и едно много добро решение:

Денис: Уиски, запалка, жена ми
Мимс: Харесваш ми, момче!
Денис: Защо, ти какво би взела?
Мимс: Не знам още, ще изплагиадствам нещо от всички отговори.
Денис: Ок. Ако остана на самотен остров ще те взема с мен, да си поделим уискито и да търсим какво да си свием.
Мимс: Дано да е някой богат на материал за свиване остров, че иначе ще е трудно...
Денис: Шегуваш ли се... островите са пълни с възможности.
Мимс: Ще ни бъде интересно, дам... И ако Бенджи е на някой близък остров с iPhone-a ще е идеално (той ще си вземе iphone на слънчеви батерии). 
Денис: Тоя iPhone най-много да го разменим с някоя маймуна за банани, все пак тряа да имаме нещо за гасилка... Макар че лично аз го предпочитам по-чисто, но мезето винаги е добра идея ;)

Бързият извод: В общия случай сме доста прагматични, а и не сме глупави и не искаме да стоим там. Сателитни телефони и лаптопи ftw! Признавам, че в началото не се сетих за компания, но това (ако питате Румен) не е, защото съм глупава, просто съм си такава самотна душа (примерно). И въпреки всичко компанията си дойде сама. Към момента обмислям нож, лаптоп и слънчеви батерии, за да има от къде да си водя блога и да ви занимавам с разни щуротии (които тогава вероятно ще се изразяват в пиянството ни с Денис и отношението на маймуните към iPhone).


3 comments:

  1. Румен: Държа да отбележа че след една седмица с нещата от моя избор ще има условия за живеене, след две седмици ще има поне един 3-звезден хотел с басейн, паркинг, тенис игрище и аквапарк. След около месец ще има 5-звезден комплекс с около 7-8 хотела, 3 яхти, курс за начинаещи гмуркачи, делтапланиризъм, всеки четвъртък вечер парти на плажа с известен DJ, 2 казина от световен ранг, чисто нова верига за бързо хранене наречена "Хапвам си на воля", банка "All in", както и верига хепермаркети за строителни материали. Дали ще има смисъл да се връщаме оттам?

    P.S. Очаквам от тук нататък всички на които са задали този въпрос веднага да отговарят без да се замислят: "Аз ще взема само две неща - Борко и Румен :)"

    ReplyDelete
  2. Мария Хънтова харесва това ;)

    ReplyDelete
  3. Аз ще взема нож, лопата и магнезиева запалка пък...напук без Румен :p

    ReplyDelete